fb instagram
575 557 155 edyta@cudniesplecione.pl
fb instagram 575 557 155 edyta@cudniesplecione.pl

Co splatam?

Potrzeba wielu elementów, by spleść historię Waszego dnia w jedną piękną całość. Zapewne nie macie czasu, jesteście zapracowani, a może do tego mieszkacie w innym mieście albo i państwie?

Codzienność nie pozwala Wam na organizację wymarzonego wesela? Albo potrzebujecie pomocy, bo się trochę poplątaliście?

Wybierzcie to,
czego Wam potrzeba:

Śluby tradycyjne wyznaniowe
Cywilne i śluby humanistyczne
Śluby w plenerze i wesela plenerowe
Eleganckie wesela i designerskie przyjęcia,
Kameralne przyjęcia i duże wesela dla wielu gości
Chrzciny i komunie, urodziny i jubileusze
Baby showery
Wieczory panieńskie i kawalerskie
Oświadczyny i imprezy zaręczynowe

Splotę dla Was każdą inną wyjątkową okazję.

WRÓĆ

Spokojnie, jestem ja

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA
Czyli cudnie splatam Wasz dzień ślubu i wesela – W skład tego pakietu wchodzi: kompleksowa organizacja ślubu i przyjęcia to znalezienie wszystkich podwykonawców zgodnych z estetyką i dopasowanych do budżetu, podpisanie umów, kontakt w sprawie ofert, pilnowanie ustaleń, spotkania, degustacje i przymiarki, etc.
Stylizacja wesela – ustalenie dekoracji na ślub i wesele, znalezienie papeterii ślubnej, wizaż pary młodej, dopasowanie atrakcji pasujących do ogólnej koncepcji, pilnowanie budżetu ślubnego i rozliczeń z podwykonawcami, pilnowanie terminów, stworzenie scenariusza dnia ślubu, koordynacja dnia ślubu.

KOORDYNACJA
Czyli jestem z Wami w dniu ślubu – Wasz ślub i wesele jest już zorganizowane. Potrzebujecie tylko w dniu ślubu, bym dopilnowała Waszych ustaleń z podwykonawcami. Jeśli zależy Wam na spokojnym przeżywaniu tego dnia – ta opcja jest idealna. Napiszę scenariusz dnia ślubu i wesela, skontaktuję się z Waszymi podwykonawcami, przekażę im ustalenia, a potem w tym dniu dopilnuję, byście spędzili go na radosnym przeżywaniu. A ja zajmę się resztą.

STYLIZACJA WESELA
Czyli dbam o estetykę – Zorganizowaliście prawie całe wesele, ale nadal brakuje Wam pomysłu na dekoracje? Albo pogubiliście się śledząc najnowsze trendy na Pintereście? Pomogę spleść to, co Wam się podoba, z tym, co można wykonać w określonym budżecie. Podpowiem jakie kwiaty i dekoracje wybrać, dopasuję do nich papeterię a także wplotę atrakcje, które będą w Waszym guście. Podsumowując – znajdę Wasz ślubny styl.

ORGANIZACJA ŚLUBU W PLENERZE
Czy jest coś bardziej romantycznego jak ślub pod drzewem czy w kwiecistej altanie? A może szukacie miejsca, które będzie niesztampowe, oryginalne i bardzo nowoczesne? Jeśli to jest marzenie, które mam dla Was spełnić, to zapraszam na spotkanie.
Poznam Wasze oczekiwania i wspólnie podejmiemy decyzje o ślubie pod chmurką. Czy będzie to ślub wyznaniowy, cywilny czy symboliczny – każda ceremonia zasługuje na cudowną oprawę. I znajdziemy taką, która pasuje do Was.

ORGANIZACJA WESELA PLENEROWEGO
Wesele w plenerze wymaga organizacyjnej perfekcji. Dlatego idealnie trafiliście – wiem, jak mogę Wam pomóc. Organizacja odpowiedniego miejsca, catering, stoły i krzesła, scena, parkiet…Do długiej listy spraw organizacyjnych przy ślubie i weselu dochodzi jeszcze mnóstwo dodatkowych czynników.
Ale od tego macie mnie, byście byli spokojni o to, że przyjęcie w plenerze będzie niezapomniane i dla Was, i dla Waszych gości.

Mój harmonogram:


Ankieta – poznajmy się – na tym etapie chcę poznać Wasze oczekiwania, obawy, pragnienia. To jest moment, gdy wysyłam Wam ankietę z pytaniami. Proszę, byście ją dla mnie wypełnili i odesłali. Na podstawie odpowiedzi tworzę dla Was kosztorys z szacunkowym budżetem ślubu. Ten etap jest niezobowiązujący, ale bardzo istotny.


Kosztorys szacunkowy – spotkajmy się – wiem, że czas jest cenny. Ale spotkanie pozwoli nam dokładnie omówić szacunkowy budżet. Jeśli nie ma możliwości spotkania się na żywo, proponuję umówić się na rozmowę on line (np. Skype). Ważne, byśmy mieli szansę porozmawiać, poznać siebie i oczekiwania.


Umowa – czyli zaczynamy wspólną historię. Podpisujemy umowę, w której ustalamy szczegóły naszej współpracy. I odtąd zaczyna się planowanie Waszego dnia.


Harmonogram – tworzę dla Was plan działania. Liczę, ile czasu pozostało do Waszego dnia. Układam harmonogram czym będziemy się zajmować po kolei, biorąc pod uwagę, które elementy są najważniejsze (priorytety).


Oferty – czyli decyzje – po zaakceptowaniu harmonogramu – wysyłam dla Was oferty. Pamiętajcie, że decyzje podejmujecie Wy. Ja doradzam i odradzam, ale ostateczny głos należy do Was.


Scenariusz – czyli przygotowujemy się do wielkiego dnia. Ostatni tydzień przed ślubem należy do najbardziej gorących. Dlatego odpowiednio Was do niego przygotuję. Ustalimy jakie decyzje i kiedy trzeba je podjąć.
A sam dzień ślubu – rozpiszę na godziny i przyporządkuję odpowiednie zadania do konkretnych osób. To ja będę pilnować, by każdy pamiętał co ma robić.
A Wam i bliskim pozostaje napawać się chwilą.


Dzień ślubu – czyli koordynacja. To zwieńczenie naszych dotychczasowych działań. Dbam o to, byście zajęli się sobą. Resztę pozostawcie mnie.
Ze scenariuszem w ręce i tysiącem szczegółów w nim zapisanych pilnuję, by wszelkie ustalenia zostały zrealizowane.

WRÓĆ